Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím nevíte kdo vyrábí Vějířovou(hvězdicovou) hlavu ? A máte někdo skušenosti s tou rychlou převodovkou 17/21
Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 21:32
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 jak to stím jede ?
Datum: 08. října 2010 21:32
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 hlavy vyrábí marek jedna stojí myslím 1700 jeho email je myslim azmarek@seznam.cz nedávno sem jednu koupil
Datum: 08. října 2010 20:38
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Dík za rady
Datum: 08. října 2010 19:15
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 pocitis jenom to,ze se budes hrozne ztezka rozjizdet na jednicku. V číslech-motor seriovej,prevodovka- Serie: jednička 25,7,dvojka 47,trojka max 70; Prevodovka 17/21: jednička 34,dvojka 51,trojka max 70..... uvedene hodnoty jsou uvažovány pro běžný motor který dosahuje až 7000ot/min a převod byl uvažován 13/55
Datum: 08. října 2010 18:02
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Ok dík ale určitě nějaký rozdíl na seriovém motoru pocítím ne ? Už si to tady napsal  ale k něčemu to pomůže né ?
Datum: 08. října 2010 17:26
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Hlavy se občas objeví někde v inzerci. Na převodovky od Karla Mlčocha teď prolítlo netem pár stížností,ale prej dělá dobrý.Ja mám rychlej 3Q původem Fichtlkrámek a rozhodně si na nej stěžovat nemužu,ovšem vypadávání trojky sem řešil taky,ale nebylo to vinou nově vyrobené hřídele....je to šikovná věc,ale na seriovku to nevyužiješ....
Datum: 08. října 2010 17:14
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 cau ..pls kolik je tak teplota rozzhaveneho vyfuku????ja mam totiz mezi vyfukem a kolenem velkou mezeru a azbestova snura tam nedrz tak sem tam chtel dat tmel na tesneni a ten je jen do 300 stupnu tak se ptam jestli to tam muzu dat
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 19:37
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 ja jsem nejdriv poradne odmastil benzinem a pak dal motorovej siloikon a svorku poradnou (domaci vyroby) a ani u jednoho fichtla to nefouka ani trochu je to 100 procentni uz nakej ten rok. Vejfuk mivam hodne horkej
Datum: 08. října 2010 19:37
 Namotej tam tu šnůru a na to napojení kolene dej stahovačku a utáhni ji,už nikdy to nevypadne.
Datum: 08. října 2010 16:17
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 sem zastánce zavaření
Datum: 08. října 2010 14:29
 ja sem tam dal azbestovou snuru a porad mi vapadavala tak sem ju tam dal a presto koleno a tlumic jak sem mel mezeru sem dal nitovou pasku a drzi to uz 2roky!
Datum: 08. října 2010 6:48
 já tá mám normální kamnářskej tmel a je to ok
Datum: 08. října 2010 6:39
 nevim neměřil jsem to a netvrdím to ale říkal miděda bývalý jawař že koleno výfuku može mět i 500 stupnů
Datum: 07. října 2010 22:16
Jméno: Pavlajs
IP: uživatel10239
Datum: 07. října 2010 21:39
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Ten tmel by to měl v pohodě vydržet, jako co se týká teploty, ale nevím jestli se ti za chvíli nevydrolí. Já to mám zavařený a mám už několik let klid
Datum: 07. října 2010 20:44
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 hej ja bych tam dal nejake tesninu do 600 stupnu a budes mit jistotu ze kdyz motor spatne potahne tka vyfukem to neni
Datum: 07. října 2010 20:37
 Zdar draci, Chtěl bych si koupit ruční frézku na obrábění válců - http://www.odstolu.cz/?patro=8&produkt=36501 Máte s tím někdo zkušenost? Eta je česká značka, takže snad by to mohlo fachat. Jinak cena je 1200-1400 kč, (net-kamenná prodejna ). Vyjádřete se. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 16:36
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Stačí pilník. Důležitější je mít k němu i ruce,oko a cit....jakmile piluješ vložku válce ve válci bez vylisování,nemužeš si jí pokreslit a přesně opilovat....někdo si může dovolit říct oko vidí,někdo má pak uhlej vejfuk k jedný straně   neni vůbec zlý si udělat šablonky,kterejma kontroluješ tvar a rozměry kanálu podle tvýho návrhu....hodně lidí říká,že bez vylisování válce to nikdy nemuže být přesné....ale může,ale musíš být přesný a mít cit....
Datum: 08. října 2010 16:36
 kozel: začínáš ladit? radši ten pilník
Datum: 07. října 2010 22:38
 smutný na tom je, že už i ta ETA vyrábí v číně. čest.
Datum: 07. října 2010 21:47
 podivej se po modelářských frézkách,ty jsou dost dobrý,ale nwm jestli nejsou moc malý
Datum: 07. října 2010 21:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já bych ti nedoporučil ani ten pilník..
Datum: 07. října 2010 21:07
 A co bys mi doporučil na válce na doma, kromě pilníků ?
Datum: 07. října 2010 20:55
 na válce se to nehodí... s tímto můžeš škrábat tak akorát do dřeva....
Datum: 07. října 2010 20:36
 pracoval jsem s podobnym PROXON a je to fakt super vec ma to hafo vyuziti.
Datum: 07. října 2010 20:31
 Tak špatný to asi nebude, ale já osobně používám vzduchovou fortunku na kompresor...je to defakto to samé jako toto, ale nemá to motor, pohání se to stlačeným vzduchem z kompresoru
Datum: 07. října 2010 20:18
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jestli ne na výrobu traktora lepší motor z jawa 350 nebo 250 díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 22:49
 doporučil bych 250... motor z 250ky je do sily a tahne hned od volnoběhu jako traktor doslova... ta 350ka je na rychlsot a musíš ji trochu víc točit aby dobře tahla... a u traktora je na prvním místě sila takže 250
Datum: 08. října 2010 22:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kolečko: asi tak že u ní ještě neprovrtal trysku, tak jde aspoň natočit..
Datum: 07. října 2010 21:05
 achmed: jak to myslíš že 250 se dá líp vytočit?
Datum: 07. října 2010 20:44
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 radsi tu 20 da se lip vytocit nez 350 horší je to startovaní a lehčí je udržbra atd takže doporučuju 250
Datum: 07. října 2010 20:02
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 tak 350 jde lechcejc startovat a prece jenom je to silnejsi zase ta 250 nebude tolik zrat, ja bych radeji pouzil 250 je to jednodusi na serizovani a je to dost silny horsi je to startovani
Datum: 07. října 2010 19:42
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 ČUS, hale skládám motor na babettu210 upravený.. a chci se zeptat můžu nahřát klikovku tu tyčku jakoby, nevím jak se tomu říká, aby mi hezky zapadla do ložiska ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 8:48
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Prosím,zašli mi na kawAB@seznam.cz nějaké foto z přestavby Báby na motor z fichtla.Díky.
Datum: 09. října 2010 8:48
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau motor složený, ložisko sem nahřál zhruba 2min. a všechno ok. dotáhnul sem šrouby, zejtra dám gufera, upravený válec atd....
díky za rady
Datum: 07. října 2010 17:34
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 mám horkovzdušnou pistol bosh, a jak dlouho mám to ložisko tak nahrat ?
Datum: 07. října 2010 16:44
Jméno: tomas
IP: uživatel987
 ne to musis prave to lozisko nahrat tak na 80 C
Datum: 07. října 2010 16:42
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau draci myslíte že motor z čz 175 stačí na traktora domácí výroby k tomu aby šlo třeba orat pole a tak dále. A ještě jedna věc jestli někdo rozumíte magnetce jak se seštelovává a jaké s ní máte zkušenosti děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 20:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevim no... jakože asi stačí(když bude hodně zpřevodovanej), ale stejně bych se poohlídnul aspon po tý dvěapůli... někdy se až nestačim divit, co ty lidi postavěj... udělaj obdélníkovej rám z úček metr na dva, nápravy z vejtry a k tomu všemu tam šoupnou motůreček zrovna třeba tu stopětasedmu... vždycky se divim, že se to vubec rozjede ... hodně taky záleží, jak velký to plánuješ(aby to bylo řádně dotížený), jako převodovku ktomu napasuješ a jaký kola tomu dáš... bez pořádnejch kol a dotížení se s jednoradličnym pluhem ani nehneš a mužeš to mít zpřevodovaný jak chceš...
Datum: 06. října 2010 20:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 znáš traktor TZ-4k-14? dříve jsme s ním orali celý pole a měl toho plný zuby...radši bych tam dal motor z 250
Datum: 06. října 2010 19:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ak dobre spevoduješ niet problem lenže musíš mať dajaký ventilátor lebo inak motor zadreš
Datum: 06. října 2010 19:22
Jméno: kobliha
IP: uživatel10494
 cau draci prosim vas nevite o nake strance kde se prodavaji crossove pneu z rozmery na fichtla? dik kobliha
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 21:28
Jméno: kobliha
IP: uživatel10494
Datum: 06. října 2010 21:28
 Vojto ty jsi honan kdyt já dělám v pneuservisu...  DD
Datum: 06. října 2010 21:23
Jméno: kobliha
IP: uživatel10494
 dik
Datum: 06. října 2010 21:17
 Mám jedno takové blbé a hodně zastaralé řešení...co takhle vzít nohy a dojít do pneuservisu?  Přijde mi to jednoduší...
Datum: 06. října 2010 18:45
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 moto krámek
Datum: 06. října 2010 17:54
 zdar, hele kdo má zkušenost z laděnýma vejfuckama? která část neni udělaná nejlíp když mi to jakoby střílí... motorka jede dobře ale jak řikam zvuk je takovej přerušovanej jakoby to střílí, to je koncovka? nebo ta část od který se to zužuje? nebo tlumič? díky moc všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 20:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 starý, pohledej na netu, pryč s tim..
Datum: 06. října 2010 20:49
 zdar draci nevite nekdo jak by se dala vyrobit koncovka vejfuku aby to melo zvuk jak naka 2taktni kroska ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 15:21
Datum: 06. října 2010 15:21
 zapomeň...z hovna bič neupleteš...už jenom proto že 2T kroska točí dvakrát tolik co fichtl...
Datum: 05. října 2010 22:49
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Muze mi nekdo ve strucnosti rict k cemu byla na zapalovani od CZ 175/477 namontovana civka s odporem? Jak moc to tam bylo asi dulezity, z fotky jsem pochopil ze to bylo pripojeny na druhej uhlik... Me to predchozi majitel z nejakyho duvodu odmontoval a chytre pridelal 2kondiky... je mozny ze to tam daval kvuli nejakymu vyrovnani napeti? ... No ale radsi schanim KOMPLET zapalko kdo ma houknete mi do odpovedi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 16:10
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 06. října 2010 16:10
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 06. října 2010 15:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a ty dva kondíky 1) nesouvisí vůbec s okruhem dobijení a 2) je to pitomost, nejlépe oba sundej a dej místo nich jeden novej..
Datum: 06. října 2010 9:58
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 záleží jakej tam máš rotor.. pokud 45, tak tam ten odpůrek patří, pokud máš rotor 55-75W, tak tam odpor nemá co dělat.. samozřejmě k rotoru by mělo být i relé s příslušnou wattáží..(45 - 45, 55-75 - 75)
Datum: 06. října 2010 9:56
 Jo tak přesně tuto cívečku mám taky u ČZ 175 450.05 ve statoru,dávalo se to i na 476 a 477, je to vlastně odpor, který je k relátku,pokud je přerušený nemusí to správně fungovat! Záleží jaké máš relé - pokud na statoru - to by mělo být 50W a nebo už máš krabickév - ale taky mám dojem,že i to krabicové 50 nebo 55W nemělo zespodu ten odpor, já mám na typu 487 na dvoucívkovém krabicovém relé PAL 75W zespodku už keramický odpor,takže nebyla potřeba ta cívečka. Takže jak říkám záleží co máš za relé,jestli venkovní krabicové a nebo na statoru,když tak napiš co máš...
Datum: 05. října 2010 22:46
Jméno: D@no
IP: uživatel6546
 cau lidi mam dotas :jde udelat tuning motoru(jawa dandy 50-motor sachs).Exsistuje nejaky jiny valec- tuningovany,musím menit píst za lepší ,klikovku,karbec? Jedna se mi oto aby to mělo lepší vykon aby to jelo rychleji  .Za každe rady předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 22:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím jak dandyna , ale myslím si že tvar motoru je stejnej jak mosquito no a do mosquita pasuje motor Lifan 110ccm a pak to jezdí kolem těch 90-100km/h , ale celkem se ty motory serou
Datum: 05. října 2010 22:05
Jméno: vítr
IP: uživatel10488
 Má někdo nafocené popř.návod jak upravit válec na jawu 50 .Mám na mysli ůpravu hliníkového profilu ve kterém je vložena vložka válce. Jedná se o přidání dvou pomocných kanálů pro lepší vyplachování
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 21:40
Jméno: Fogi
IP: uživatel10313
 Když udělas přefuk pístem,tak se tam nic nefrezuje....
Datum: 06. října 2010 21:40
 zdar draci na netu sem cetl ze u fichtla se pro zvyseni vykonu da propilovat difuzor do kulata aby to melo prumer 18mm .....jak a co mam pilovat ??? je to blba otazka ale potreboval bych vedet odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 15:26
 Proč ho chceš pilovat?V čem ti 17 mm nestačí?
Datum: 06. října 2010 15:26
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja ho projel na stojanovce 19mm vrtákem  a nemužu si ten karbec vynachválit
Datum: 05. října 2010 22:23
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Posl.aktualizace: 06. října 2010 21:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 podle mého názoru obyčejný tyristorový zapalování, nebude se to moc lišit od toho chongova
Datum: 06. října 2010 21:03
Jméno: Padák
IP: uživatel10483
 Ahoj, nevíte někdo jak je dlouhý originální výfukový koleno na mustanga ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 22:13
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 stejně jak na jakýhokoli fichtla od 05 až po 21, ale to ti asi moc nepomůže..
Datum: 06. října 2010 22:13
 dobrý den,prosimvás chci se zeptat jaké je číslo odstínu RAL barvy tzv. slonová kost. Bylo to na dvacítkách a celkem se mi to líbí.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 promin,bude to blbej kec,ale mě to prostě nedá: "Tak nečum do monitoru a jdi do obchodu s barvami a laky"....kazda druha drogerie má barvy laky,drogerie TETA mívají široký sortiment a jsou v každý prdeli nad 1000 obyvatel,nebo vyhledej specializovanou prodejnu na autolaky atd....tady každej ví to co ty....nebo já.....osobně jsem zrovna v drogerii TETA prohlížel vzorníky dle CSN(existují prevodni tabulky na RAL) a byly tam všechny odstíny bílé,které se používali na Pio  ....komplet tam byli odstíny používané na Pio(konkrétně 05 a starší 20,21) čí tatran,175 prase,škoda....
Datum: 05. října 2010 16:09
 díky za vzorník ale nepotřebuji. potřebuji přesně to číslo originálního odstínu chci to mít v originále. Vybírat nějakou barvu která se tomu podobá a navíc přes obrazovku to je realita taká všelijaká.
Datum: 05. října 2010 15:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 http://www.aqua-polyfex.cz/RAL-vzornik.htm
Datum: 05. října 2010 15:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 6003 to nieje
Datum: 05. října 2010 9:53
 RAL 6003
Datum: 05. října 2010 6:13
 zdravim mnel bych jeden dotaz: na pionýra chci dát dva výfuky a ptám se estli se nezhorší jízdní vlastnosti ,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 14:44
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 myslis jako ze jsem tvrdohlavej jako beran?   ... ne hele jsem 26. zari...->vahy
Datum: 05. října 2010 14:44
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 prosadil sis svojí a s plnou elegancí a bez urážek....smekam....nejsi ty narozenej mezi 20.breznem a 20.dubnem?  Máš dobrej přehled,skoro je tě tu škoda....
Datum: 04. října 2010 22:28
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jeste nedami to: ale ta prepazka by mela byt v kanale ale uz delila pliny a koleno by melo byt 2 komorove a pak nasledne deleno mslim ze v kolene kdby byla tak to straci ucinek proto se to dela uz rovnou do valce.. viz nove 2t motory + stare dobove soutezaky... jinak promin ale uz MLCIM!
Datum: 04. října 2010 20:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ve skutecnosti je to uplne jedno ze nekdo plete jawu/cz ono se to totiz pozdeji vyrabelo dohromady (viz prehled znaceni jawek) slo mi o to aby se tu kluci
nedozvidaly hamotiny : ZADNA JAWA 2 VYFUK NEEXISTUJE coz je jak jiste uznas kravovina a spoustu kluku co jawama zijou za toto tvrzeni ukamenuje jinak
nejak jsem nepochopil: zachazeni do neseriovich typu? oni se soutezaky nedelaly na zakazku.. daly se normalne koupit takze => seriova vyroba (ale mozna vim
jak to myslis). Muj nazor je ten ze kdo se rad pohybuje mezi veterankama tak se chce dozvedet co nejvice cily tato diskuze mi neprijde az tak priliz zbytecna
(i kds obsah by mel byt jiny) ale souhlasim stebou nebudu to dal a dal pitvat..
Datum: 04. října 2010 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Panelka 250 má taky jeden vyfukovej kanál a dva výfuky  Jo má to přepážku mezi přírubami...zmíněný "klín" či "přepážku rozbroušenou do špičky"se dá vytvořit ve spoji kolen výfuků pod motorem...docela snadno.....svaří se k sobě pod ostrým úhlem... Je to jawa,neni to jawa,jeden či dva vyfuky....Jen sem chtel podpořit Kolečka a jeho tvrzení kup si jawu 250 a ne se tu dohadovat....obecně když se řekne Jawa 250 tak člověk chápe klasickou 250,tzn co jsem vyjmenoval....když pujdem do soutěžáků,tak se zachvíli mužem dohadovat o motokrosech,který ovšem zná málo kdo a tato diskuse mu muze být dosti vzdálená a cizí....a proč zacházet zbytečně do neseriových typů....takle je člověk rád,že tu drací nemelou dohromady čízy a jawy....protože kazdej ví že jawa má 2 vyfuky a číza jeden výfuk....to je ideální stav,tak jim nemotejme hlavy at tu zase zejtra nejsou dotazy na exportní 353 s jednim vyfukem,kterou někdo našel pod stodolou v domění že je to zlatej důl....rozumíme si??
Datum: 04. října 2010 19:07
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 boocher myslime jawy... cz bylo neskonale hafo s 1 vejfukem.. jinak stando ono si cekat taky nic jineho nemohl... je to jawa?! je tak co... ma
to 1 vyfuk? ma...k otazce autor: dle meho aby spravne fungoval 2 vyfuk na 1 valci je potreba udelat prepazku uz ve vyfukovim kanalu zbrousenou do spicky
( jako to maji vetsi moto) z duvodu uz prave od zacatku v rozrazeni plynu protoze jakmile to tam nebude a bude rozdvojene koleno tak pliny si budou
vybirat kudy pujdou a nebude to mit takovej efekt jako s 1 laudem ...
Datum: 04. října 2010 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 čekal sem,že někdo vytahne jako argument soutěžáky...dalo se to čekat...a počítal jsem s tim... předmětem dotazu ale nebylo se dohadovat o dva vyfuky na dvaapůli....chces dva vyfuky na fichtlu,prosim,udělej si je....pokud si šikovnej,povede se ti to....rozbočit koleno na dvě třeba patnáctkový nebo dvacítkový trubky někde pod motorem a použít třeba dva tlumiče výfuku z babety....proč ne....pohraj si.... nezapomen udelat dve packy na drzeni vyfuku na kříži... jeden takovej pionýr jezdí na závody u Jičína...ma to moc hezky zpracovaný....tlumiče vyfuku ma ze Stadiona S22(na pohled tak vypadají)...kolena vypadaj na prumer 20mm....vypadá to jak zmenšený výfuky z panelky....proc ne....je to hezký.....a pokud se ty vejfuky nenechaj moc "otevřený" tak to na výkon nemusí mít vůbec žádnej negativní vliv....ba naopak....ale zase za předpokladu že se to udělá pořádně.....a odladí....ale zatím jsem na internetu spíše viděl obrázky totál paskvilů poprskaný doma svářečkou ze zrezlejch trubek a zahnilejch tlumičů výfuku...klasickej "teen-houm majd-tjůnink" za bůra...
Datum: 04. října 2010 18:19
 jeden výfuk měla ČZ 250 typ tuším 455
Datum: 04. října 2010 17:56
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 na rychlo se mi z jawek vybavuje pouze soutezni dveapulka : jawa 250/625-5 ?!?
Datum: 04. října 2010 17:38
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Kazda Jawa 250 měla 2 výfuky! At Speciál,duplex,perák,kejvačka,panelka,bizon....
Datum: 04. října 2010 15:15
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 04. října 2010 13:11
 jj
Datum: 04. října 2010 6:47
 nejjednoduší návod na dva vejfuky je koupit jawu 250...
Datum: 03. října 2010 21:51
 aha,díky
Datum: 03. října 2010 21:47
 ano ano, spíš to bude horší. Držel bych se originální výfukové soustavy, obecně 2T je háklivý na jakýkoliv experimenty.
Datum: 03. října 2010 21:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 zhorsi...
Datum: 03. října 2010 20:55
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 04. října 2010 15:12
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 xDDD
Datum: 04. října 2010 15:12
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
Posl.aktualizace: 04. října 2010 17:28
Datum: 04. října 2010 17:28
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 pioneer rider  iky a mluvíš o kterém z těch dvou výfuku co jsem tam dal odkaz??
Datum: 03. října 2010 21:19
Jméno: pioneer rider
IP: uživatel1723
 kámoš ho má na mustangu a má to jinej zvuk a je o trochu tišší oproti originálu a vůbec si nestěžuje lítá mu to pěkně
Datum: 03. října 2010 20:00
Jméno: Pepíno
IP: uživatel10458
 Nemáte někdo nějaké zkušenosti s tuningem motoru Jaweta?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2010 22:39
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Ja osobne ne,ale onehda jsem si na webu FK racing precetl,ze ani Jaweta s 70ccm válcem neposkytovala extra vykon uz treba kvuli nemoznymu pridelani vetsiho karburatoru,špatnymu chlazeni atd....rikam ze takovyhle stroje by meli jezdit v serii jako veterani...dva kvalty,karburátor silnej jak malíček....co od toho chceš víc?? Kup si za 10 táců staršího 2T skůtra a lad si ho,performance kitů sou plný weby,všechno je,všechno pasuje,nic se nemusí upravovat,nic se nemusí ladít,nasadíš a jedeš jak boreček.....peníze co bys narval do Jawety,abys přidal koně by byli velký a nesmyslný....a hlavně škoda veterána....na tohle je dobrej mustang...tam hrabnes pilnikem do valce,odlehčíš rám,odlehčíš kola a jezdíš jak král...upravený díly na pio se dají běžně sehnat....ale jaweta....je jí škoda...
Datum: 04. října 2010 22:39
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Jawet je pomerne malo, je skoda to kurvit, kor kdyz o tom nic nevis...
Datum: 03. října 2010 17:19
 Jawetu nech radši napokoji. Tuhost rámu zoufalá. Přístupnost karburátoru stojí taky za h*vno.
Datum: 03. října 2010 17:00
|



|